§1 Rekrutacja
1. Do grupy Himari rekrutowane są osoby bez względu na wiek, płeć czy doświadczenie. Oznacza to, że zapisać może się każdy.
2. Rekrutacja odbywa się poprzez wstawienie postu w odpowiednim dziale (rekrutacja) oraz odpowiednim poddziale (np. wokalista).
3. Osobami rekrutującymi są opiekunowie grup, w każdej po jednym.
4. Odpowiedzi na post rekrutacyjny należy się spodziewać do 5 dni.
§2 Projekty
1. Wybierając projekt musisz wiedzieć czego chcesz i na co się piszesz- projekt na 10 osób może nie wyjść tak szybko jak myślisz.
2. By projekt wszedł w realizację należy zebrać potrzebną ekipę oraz przestrzegać terminów rozpisanych wcześniej przez reżysera, by uniknąć ‘korków’ projektowych.
3. Jesteśmy grupą, więc projekt nie może być tworzony przez jedną czy dwie osoby. Wymagane są min. 3 osoby.
4. Reżyser może śpiewać w projekcie solowym jedynie w momencie braku chętnego lub odpowiedniego wokalisty.
5. Tester nie jest wymagany w momencie, kiedy zwracamy uwagę na jakość będąc reżyserem.
6. Rezultat końcowy sprawdzają administratorzy w porozumieniu w celu oceny ostatecznej. Projekty wykonane niechlujnie i bez widocznego wkładu nie będą publikowane.
7. Pisząc tekst zgadzasz się na wykorzystanie go do dalszego użytku. Nie oznacza to jednak, że jesteś anonimowy, gdyż osoba, która z niego korzysta po czym publikuje zobowiązana jest do podkreślenia kim jest twórca tekstu.
8. Kiedy do projektu na dane stanowisko zgłasza się ponad jedna osoba należy przeprowadzić casting zbierając próbki.
9. Tworząc projekt nie patrz na to czy kogoś lubisz bardziej czy mniej- traktuj członków grupy równo.
§3 Zachowanie
1. Wszelki ‘hejt’ jest niedopuszczalny- należy pamiętać o tym, że jest takie coś jak konstruktywna krytyka. Administracja inaczej patrzy na przykładowe ‘jesteś gównem’ a ‘zaśpiewałaś po prostu źle, słychać fałsze’.
2. Pamiętajmy o tym, że coś co jest źle wykonane ma szansę się poprawić dzięki wskazówkom, które możesz dać!
3. Nie nadużywajmy słów wulgarnych- polski język jest piękny ale i jednym z najtrudniejszych na świecie! Nie musisz go zamieniać na łacinę!
4. Wszelkie ‘dramy’ nie są tolerowane- sprawy osobiste załatwiamy na boku.
5. Jeżeli uważasz, że w jakimś momencie admin nie ma racji to po prostu mu to powiedz.
6. Jeżeli robisz sobie przerwę od grupy oznajmij to w dziale zgłaszania przerw.
Podpisz, jeżeli akceptujesz